Torsdag den 21. juli kørte kaffeklubben Madam Blå en tur ud til Dragør. Der blev hygget med is og travetur langs molen. Der var lidt ekstra plads i bilerne, så medlemmerne fik gæstevisit af de unge herrer Chris og Jimmy. Johnny havde ferie, men ville gerne deltage, så han og Joan kom et smut...
Torsdag den 21. juli kørte kaffeklubben Madam Blå en tur ud til Dragør. Der blev hygget med is og travetur langs molen. Der var lidt ekstra plads i bilerne, så medlemmerne fik gæstevisit af de unge herrer Chris og Jimmy. Johnny havde ferie, men ville gerne deltage, så han og Joan kom et smut forbi. :-)
Kommentarer
Hanne AllinTorsdag den 21. juli kørte Kaffeklubben Madam Blå en tur til Dragør. Der blev spist is og gået tur ved molen. Der var lidt ekstra plads i bilen, så klubben fik gæstevisit af de unge herrer Chris og...Torsdag den 21. juli kørte Kaffeklubben Madam Blå en tur til Dragør. Der blev spist is og gået tur ved molen. Der var lidt ekstra plads i bilen, så klubben fik gæstevisit af de unge herrer Chris og Jimmy. Johnny var på ferie, men ville gerne deltage, så han og Joan kørte ud til Dragør Læs mere10 år