I dag har fitness holdet stået udenfor i al slags i et helt år og trænet. Corona har gjort, at mandagstræningen bliver udenfor. Det er ret flot, så i dag fejrede vi det med diplomer og en gaveæske til hver.
Og selvfølgelig startede vi regnvejr, men hvad betyder det, når man er sej og har prøvet lidt af hvert i det forgangne år😃🤗
