Mandag den 26 blev så sidste fitness træning. Men for ikke at snyde nogen, så lavede vi selvfølgelig en tidlig påsketræning 🐣med indkøbte chokolade påskeæg. Helt som vi plejer😊🤗
Der blev trænet, guffet påskeæg, grædt og krammet.
I har virkelig været nogle fantastisk mennesker at være sammen med mandag efter mandag. Og hvor har I bare flyttet jer kropsligt. Tør at udfordre jer selv med sværere øvelser gang for gang og glemmer jeg en øvelse, ja så skal I nok huske mig på det🤩😉
Krydser fingre for, at jeg kan fortsætte sammen med jer efter påske, men lige nu skal jeg starte på mit nye arbejde og så får I besked.