Hanne AllinTorsdag den 21. juli kørte Kaffeklubben Madam Blå en tur til Dragør. Der blev spist is og gået tur ved molen. Der var lidt ekstra plads i bilen, så klubben fik gæstevisit af de unge herrer Chris og...Torsdag den 21. juli kørte Kaffeklubben Madam Blå en tur til Dragør. Der blev spist is og gået tur ved molen. Der var lidt ekstra plads i bilen, så klubben fik gæstevisit af de unge herrer Chris og Jimmy. Johnny var på ferie, men ville gerne deltage, så han og Joan kørte ud til Dragør Læs mere10 år
gæstHvor skønne billeder. Og sikke glade ansigter10 år