Kaffeklubben "Madam Blå" er for ældre beboere fra 50 år. Vi mødes ca. 1 gang om måneden, torsdag...
Kaffeklubben "Madam Blå" holder pause i denne travle juletid. Næste klubaften bliver torsdag den 2. februar 2017. Vi vender tilbage senere med en indbydelse. Med venlig hilsen og god jul samt nytår.